Första Inlägget På Typ, Vad Kan Det Vara? 3 Månader?

TjabbaTjenaHallååååå!!

Nu vare banne mig länge sedan det var nån som gjorde ett inlägg så jag och Rebecka tar saken i våra egna händer och offrar lite av den dyrbara datorkunskapstiden. Sorry Tommy!

Tänkte bara medela att Christian och Frodo ska ha dans idag på EOS:en (jag återkommer med uppgifter om det slutgiltiga resultatet).

Jag, Rebecka och Hannah ska senare idag ha uppspelning av vårt bidrag till vårkonserten. Vi tänkte köra Travelin' Soldier - Dixi Chicks. Sista inlämningsdagen idag! Samma sak vad det gäller svenskan. Känner du dig träffad Calle? Bara undrar lixom... Susanna kommer inte bli glad. Bara satt du vet... ;) HAhahah ^^

Så vad händer mer idag..?? ÖÖööhh... JO! Vi ska se på film! Le nej, det är i morrn... Fuck... Aja :D Men juste vi har ju GeMu-prov. Lycka till allihopa! Det kommer gå awesome!(I wish!) Näe, men det fixar sig. ;)

Nu pallar vi inte att skriva mer. Så ni får nöja er med detta. ^^

ByeBye!

/ Nathalie och Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0